vineri, 18 ianuarie 2008

Intreaba psihologul..

Va mai aduceti aminte de revistele copilariei noastre? Alea in care gaseai tot felul de articole despre moda, staruri..mici glumite si..rubrica mea preferata "Intreaba psihologul!" Nu cred ca era (sau inca mai exista) revista in care aceasta rubrica sa nu fie prezenta! Cat ma amuzau/amuza duduile de 14-15 ani care intreaba "imi place de el..cum il cuceresc"..sau "raman insarcinata daca am folosit aceeasi toaleta cu prietenul meu".. Vaaaaai! Daca ma saruta data viitoare?!?!
Curiozitatea e normala..la fel de normala este si dorinta de informare.. Dar da-ma dracului..asta e prea de tot. Si cine e de vina aici? Adolescentele necoapte, faimosul psiholog al revistei sau nenea editoru'? Eu zic ca toti! Si nu ma luati cu faze ca duduile sunt mici si nu stiu, psihologul isi face doar datoria, iar editorul face ce trebuie sa isi vanda revista..ca nu ma convingeti! In ochii mei toti sunt niste penibili! Le multumesc totusi ca mi-au amuzat adolescenta!

Niciun comentariu: