vineri, 18 ianuarie 2008

Ti-ai pus dorinta?

Cica umbla vorba ca daca-ti pui o dorinta de Anul Nou s-ar implini. Cine stie..s-ar putea sa functioneze. Tot ce pot sa spun, din proprie experienta, este ca toata copilaria am visat degeaba la faimoasa bagheta magica a zanelor bune! Si nu vroiam decat sa faca ordine in sifonier si sa-mi rezolve problemele la mate. Am invartit in aer toate betele mai aratoase care-mi picau in mana si tot singura a trebuit sa ma descurc! E o chestie care te marcheaza pe viata..sa crezi in complicitatea unei forte paranormale si, cand colo, sa te trezesti pe cont propriu. La naiba! Asa ajungi sa te intrebi daca se poate implini chiar orice fel de dorinta..
Ei..acum sa fim seriosi..daca te numeri printre persoanele care in noaptea de Anul Nou isi doresc ca de la inceputul anului sa se lase de fumat/baut/droguri sau mai stiu eu ce alte vicii.. si te astepti ca Mos Craciun sau alt personaj rupt din aceeasi poveste sa iti indeplineasca dorinta, o sa ajungi sa te amagesti singur cu replici de genul "Inca o tigara si ma las!" . Daca te numeri printre aceste persoane..eu iti urez decat "Bafta frate si multa vointa! " . P.S. : Sa-mi zici si mie cum ai facut in caz de reusita!
Mie imi plac dorintele de genul : "As vrea si eu..daca se poate..un barbat frumos, sensibil, cu bani si fara obligatii" Full options, ce naiba! Nu..pe bune..cati barbati care sa le indeplineasca pe toate ai intalnit tu? Sau te crezi o printesa ( fara aluzie Bule) si il astepti pe Fat Frumos pe un cal alb, sau mai bine zis intr-un super bolid! Bafta si aici! Si daca iti gasesti tipul..wow! Ori esti o persoana a naibii de norocoasa..ori in lumea ta acolo toate-s bune si frumoase!
As mai avea ceva de comentat, dar mi se pare de ajuns pt un prim post..asa ca ne mai auzim!
By the way : tu ce dorinta ti-ai pus?

Niciun comentariu: