sâmbătă, 2 februarie 2008

Sad but true

Romanul e ghinionist..am ajuns eu la concluzia asta! :-j Pur si simplu nu e lasat sa isi faca treaba! Adica..fix cand il apuca si pe el cheful de munca..ei ca sa vezi.."se suna"! Mama lui de ceas! Si ce face romanul? Pai nu mai are ce face..ofteaza, se consoleaza cu "si maine e o zi", lasa balta jumatate de ziar necitita, isi baga pila de unghii si acetona in gentuta, inchide site-ul cu pariuri sportive si se duce acasa. Pentru ca trebuie sa se duca acasa..doar si acolo are o gramada de treburi de facut desi e obosit! Telenovela cine o mai vede? Si uite asa s-a mai scurs o zi din viata asta plina de greutatile si responsabilitatile muncii.
Ieri am fost o nesimtita! Dupa o zi intreaga de sunat la informatii CFR, n-o sa credeti (nici mie nu mi-a venit sa cred, de-aia am intrebat de doua ori : "Informatiile? Chiar informatiile?"), dar mi-a raspuns o doamna care cred ca era al dracului de obosita.
- Da don'soara, informatiile, ziceti odata ca n-am toata ziua la dispozitie. EU trebuie sa raspund toata ziua la telefon!
- Sar'na, ma scuzati..lasati ca ma uit pe internet! zic eu rusinata
- Pai puteai sa faci asa de la inceput, don'soara!
M-am simtit foarte prost ca am deranjat-o..sincer. Desi nu m-am putut abtine de la o intrebare rautacioasa : daca toti ne-am folosi numai de internet..care ar mai fi rostul ei acolo?
Dar preferatii mei sunt taximestristii! Deschizi portiera...
- Liber? zic eu
- Unde mergeti? zice el
- Asta inseamna ca e liber? zic eu
- Depinde! zice el
- Cum dom'ne, depinde? zic eu
- Pai eu am treaba in Dristor. Acolo merg! zice el
- Adica nu e liber! zic eu
- Ba da! zice el
M-am gandit sa merg pana in Dristor, ca sa ii fac omului un serviciu, dar eu aveam treaba in Militari, asa ca am renuntat. M-am facut rea: p-asta nu vreau sa-l ajut sa fie platit doar pentru ca exista!

Niciun comentariu: